Odrobina radości

5 listopada 2010

Dzisiaj mam bardzo dobry dzień, prawie jak mikołajki :) Odebrałem z poczty trzy przesyłki. W pierwszej znalazłem nagrodę wygraną na blogu Diabelski Młyn za TO wyzwanie. Nagrodą jest zestaw 3 tuszy oraz komplet 3 stempli.


Druga paczka to już zakupy własne. Potrzebowałem kleju Magic i chciałem zrobić od razu zakupy na coś co się przyda do kartek. Trafiłem na allegro na sprzedawcę, który jak się okazało ma także sklep internetowy. Jest to sklep pod adresem www.artystyczny.com.pl. Moje zakupy poza klejem objęły zestaw 10 arkuszy o wymiarach 15 x 15 cm Papermanii "Antique Cream" oraz zestaw 72 arkuszy o tym samym wymiarze zestawu Dovecraft "Funky Vintage".


A trzecia przesyłka to już zakupy w sklepie Pergaminartu. Skończyła się kalka, więc pora było ją uzupełnić. Zatem 10 arkuszy A4, zestaw 10 arkuszy A5 oraz kwiatki z kalki.


Dziś gdyby ktoś mnie zobaczył to doszedłby do wniosku, że coś ze mną nie tak. Radość jak u 6 latka przy nowej zabawce. Choć nie ukrywam, że chciałbym więcej :D

4 komentarze:

  1. kto by się nie cieszył :) mam też te papiery vintage fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że trzydziestolatki to troszkę większe sześciolatki. Radość z zakupów i przesyłek więc zupełnie normalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym Cię Dawid zobaczyć z tą rozradowaną miną 6-latka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej, super upominki i jak bardzo przydatne. Zakupy również udane. Sklep artystyczny ma super ofertę, sama robiłam tam zakupy, najpierw na allegro, a potem już w sklepie internetowym. Zakupy pergaminowe tez niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS