Drobne zakupy i duże szczęście

17 listopada 2010

Mówią, że drobne rzeczy cieszą i to prawda. Właśnie siedzę uśmiechnięty od ucha do ucha, bo dostałem przesyłkę ze sklepu E-Craft. Zakupy niewielkie, bo nowy numer Creativity! z darmowymi stempelkami, zestaw papierów świątecznych, które są tak piękne, że nie wiem czy je ruszę i gratisik w postaci kwiatowych stickersów :)


To na pewno nie będą ostatnie moje zakupy w tym sklepie o ile tylko portfel na to pozwoli :D

W sumie gazetkę miałem kupić na e-bayu, ale albo ja za głupi do obsługi tego ustrojstwa jestem, albo mam pecha. Zrobiłem wszystko co chcieli, a zakupów robić nie mogę. Wg pomocy technicznej powinienem mieć konto sprzedającego - paranoja. 

A teraz coś o szczęściu. Ostatnio mi ono dopisuje :D Wczoraj wygrałem moje pierwsze CANDY. Organizował je sklep Craftmania z okazji otwarcia. Byłem tak szczęśliwy, że w domu stwierdzono, że zachowuję się jak małe dziecko. No ale co poradzić jak człowiekowi trafia się taaakie szczęście :D

Zatem życzę wszystkim tyyyle samo albo i więcej szczęścia jak u mnie i wracam do czytania gazetki ;)

6 komentarzy:

  1. No cóż, niektórzy nie rozumieją, że można cieszyć się z małych rzeczy:) Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Szczęściarz z Ciebie.
    Nie przejmuj się tym, że domownicy dziwnie na Ciebie patrzą, najważniejsze, że my Cię rozumiemy. Ja czekam jak na szpilkach na 3 przydasiowe przesyłki. Całe przedpołudnie wyglądałam listonosza, a domownicy pukali się w głowę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha,ha skądś znam to zachowanie,świetnie Cie rozumiem....Trzeba umieć cieszyć się z rzeczy małych...Gratuluję wygranej...Pozdrawiam .Bożena

    OdpowiedzUsuń
  4. pewno że z takich rzeczy najbardziej się człowiek cieszy ... czasem nawet nie ważne co wygrał ważne że trafiło się:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej. Pamiętam jak ja wygrałam swoje pierwsze candy cieszyłam się jak dzieciak.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wygrane bardzo cieszą :) Ja z zasady nie biorę udziału w candy , ale pamiętam wielka radość z paczek w wymiankach HSP. Tez zachowywałam się jak przedszkolak. A gazetka ciekawa ? Też miałam ją kupić na ebayu, ale wysoki koszt przesyłki mnie odstraszył, a teraz mam ochotę ja kupić tylko czekam na do sponsorowanie mojego portfela:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS