Świąteczny ekspress

20 listopada 2010

Przeglądając blog Rosse trafiłem na link na blog z wyzwaniem mapkowym.Okazało się, że czas upływa dziś o 21:00 zatem powstało coś na baardzo szybko. Zatem zrobiłem kartkę, kartkę na wyzwanie na Sketchy Colors #47. Fotka jest jaka jest, ale o tej porze lepsza nie będzie.


Kropki na dole są pokryte czerwonym brokatem. Papier czerwony z kolekcji Papermanii "A Christmas Carol" z E-Craftu. Jutro przy świetle dziennym zrobię lepszą fotkę ;)

Następnego dnia:
Zgodnie z obietnicą wstawiam lepsze fotki. Szarówka za oknem, ale myślę, że zdjęcie jest lepsze od wczorajszego ;)


5 komentarzy:

  1. Fajna kartka, chociaż rzeczywiście fotka prosi się o poprawkę i lepsze światło :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a wonderful christmas card!
    Thank you so much for joining us at SC,
    hugs from Maya

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Takie kartki na szybko to chciałabym umieć robić a jestem okropnym ślimakiem...
    Lampa błyskowa niestety psuje efekt, ale skoro wyzwanie do 21:00 to trzeba lubić, co się ma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Expresowa, ale jaka cudna. Oj chciałabym ja umieć stworzyć coś tak ładnego i tak szybko.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS