Bajkowo i ATCiakowo

12 września 2010

Zacznę po kolei - najpierw wyzwanie na Diabelskim Młynie, którego tematem są bajki. Jak bajki to elfy, więc powstała elfka na pergaminie. Obrazek autorstwa Anniki Secker, a ramka podglądnięta na pergaminarcie.


No i druga część to ATCiaki zrobione na wymiankę u Agnieszki. Pierwsze hasło to "Cztery Pory Roku". Zrobiłem je pergaminowe.


Drugie hasło to "Żywioły" i  tutaj już troszkę bardziej w kolorze.


Nie wiem czy spodobają się tym, którzy je dostaną, ale robienie takich maleństw to niezła zabawa :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja żywiołów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie fajnie wyszło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki na pewno się spodobają, bo są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    BArdzo mi się podobają Twoje pergamino ATCiaki. Wysłałam już swoją partię do Agnieszki i teraz liczę na łut szczęścia - że dostanę jedną z Twoich.
    PZDR

    PS i dzięki za linka do pergamino

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki. Tym razem bardzo mnie urzekły ATCiaki, bardzo fajnie przedstawiłeś żywioły.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS