Troszkę szczęścia

11 listopada 2010

Dziś wpis nie robótkowy, ale bardziej w toni chwalenia się :) Pierwsza rzecz, którą chcę się pochwalić to nagroda za podwyzwanie październikowe na Pergaminart.pl, która dotarła do mnie wczoraj. Jest to przybornik na biurko z zegarkiem, który przypomina mi, że po północy pora zostawić papierki i iść spać :D


Druga rzecz to wyniki konkursu jesiennego na Makatka.pl. Po informacji znalezionej na którymś z blogów (wybaczcie ale nie pamiętam na którym :( ) postanowiłem na konkurs zgłosić tę pracę:


Wynikiem zgłoszenie jest 2 miejsce w konkursie. Zatem dzień dzisiejszy jest dniem z uśmiechem na twarzy :)

5 komentarzy:

  1. a ja myślałam że praktycznie każdy dzień u Ciebie jest z uśmiechem na twarzy nie tylko dzisiejszy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagród! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu...z podziwem zerkam na te prace wykonane męską ręką ,chylę czoła są piękne...Zapraszam do mnie http://zdnakuferka.blogspot.com/search/label/WYMIANKI.Ja raczkuje jeszcze w blogowaniu,a fotograf ze mnie maaaarny .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Oj mnie przydałby się taki zegar na biurku, bo ostatnio kładę się przed 5.00 :)
    Kartka na wyzwanie bardzo mi sie podoba, już kiedyś (2009) podziwiałam u Ciebie podobną kolekcje 4 pór roku. Podziwiam umiejętności malowania i cieniowania.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS