Pergaminowe wyzwanie i wyzwanie MOJO163

2 listopada 2010

Kolejna kartka powstała na dwa wyzwania. 
Pierwsze to listopadowe wyzwanie na forum Pergaminart.pl, którego tematem jest "Świeca". Ma być cokolwiek, ale z motywem świecy. Do wczoraj nie mogłem nic wymyślić, ale dzięki wizycie na blogu Jutki tarfiłem na wyzwanie mapkowe na Mojo Monday. No i pomysł sam się narodził. Zatem jak już pewnie się domyślacie drugie wyzwanie to wyzwanie na Mojo Monday o nr163.

Mapka do tego wyzwania wygląda tak:


A kartka łącząca dwa wyzwania wygląda tak:



Fotki dwie, ponieważ chciałem uchwycić błyszczący brokat ;)

5 komentarzy:

  1. Dawid super karteczka wyszła ...ja też natrafiłam na MOJO przez któryś blog (już nawet nie pamiętam ):)i teraz co poniedziałek oglądam jakie to mapki serwują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka!
    ps. podziwiam podwójnie, bo ja kompletnie nie miałam pomysłu na ten papier.

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieska to już piękna:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest fantastyczna. a ten niebieski papier idealnie pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  5. So pretty! Love that cupcake! Thanks for playing Mojo Monday.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS