Moja pierwsza kopertówka

16 listopada 2010

Korzystając z kursów na forum Scrapbookingu zrobiłem moją pierwszą kopertówkę. Kolory starałem się dopasować do wyzwania na blogu Hopmartu i nie wiem jak mi się to udało, ale mam nadzieję, że jest dobrze. Paleta barw na wyzwanie prezentuje się tak:


A moja kopertówka wygląda tak:





Miałem nigdy więcej ręcznie obszyć nie robić, ale co ja poradzę, że efekt tak mi się podoba :D
Użyty papier z serii 'Funky Vintage' oraz stempel z napisem zakupiony został w Artystyczny.com.pl. Różowa róża wg kursu na forum Skrapbookingu, a małe różyczki z krepiny wg kursu na forum Talecik.

11 komentarzy:

  1. Super Ci to wyszło. Różyczki - pierwsza klasa. Powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie rewelacja!!!! a te roze recznie robione sa suer! zazdroszcze cierpliwosci do recznych obszyc... :)

    pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  3. nosz kurde chyba za kopertówkę się wezmę :D a ten kwiatkowy to tez z artystycznego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatkowy kupiłem na blogu "Z ręki do ręki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, za każdym razem podziwiam te ręczne obszycia:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówa - naprawdę śliczna! Ale jak doczytałam,że sam zrobiłeś kwiatki i ręcznie przeszywałeś to już wpadłam w zachwyt! Tak trzymać - widać jak się rozwijasz i z jaką pasją podchodzisz do kolejnych tematów....pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczękę zbieram z podłogi. Bardzo mi sie podoba.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. that was agood job tengel27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O człowieku szczeka mi opadła, takie cacko stworzyć i to męskimi łapkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz, że pierwsza i dodam, że bardzo, bardzo udana:))

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS