MOJO 164 i Szuflada

10 listopada 2010

Cóż mogę rzec, uzależniłem się od wyzwań. Zawsze sobie obiecuję, że zrobię sobie przerwę, ale i tak widząc niektóre wyzwania od razu mam coś w głowie. Dziś kartka na blog Mojo Monday i kolejna mapka:


A moja kartka to oczywiście kolejna świąteczna wypocinka :) I znowu wybaczcie za napisy, ale wypocone samodzielnie. Muszę się w końcu stempli z napisami dorobić, bo zwariuję :D


Oczywiście bombka ozdobiona koronką pergaminową, bo jakoś mi tutaj pasowała :) Baza to prezent, więc miałem okazję ją wykorzystać. Do tego papiery z kolekcji 'Funky Vintage' oraz 'Antique Cream' z ostatnich zakupów w Artystyczny.com.pl
A no koniec tylko dodam, że jestem z niej bardzo zadowolony :D

Dopisek edytorski:  jako, że zasugerowano mi zgłoszenie na wyzwanie #11 w Szufladzie to również zlinkuję tam pracę. Już raz taka sugestia przyniosła mi szczęście, więc nie odrzucam takiej rady. A czy kolorystyka pasuje...hmm.. niech dziewczyny z Szuflady zdecydują ;)


10 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię,że jesteś zadowolony bo kartka jest przepiękna!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrzebujesz stempli, napis pięknie wykonany, sam mógłbyś stemple projektować.
    A kartka po prostu bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. mówię Ci na szufladę ją daj:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna dopracowana kartka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kartka.... bardzo dopracowana a napis... sama chciałabym umiec tak pisac :)

    Dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, bardzo mi się podoba łączenie technik.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS