Przyjemności ciąg dalszy...

22 listopada 2010

Jako, że ostatnio mam tylko przyjemne chwilę to czemu się nie chwalić :) Dziś dotarła do mnie przesyłka z przydasiami z candy organizowanego przez Craftmanię. Opakowane były w przepiękny rożek. W środku znalazłem miks ćwieków, miks guzików, miks kwiatków papierowych, wiązankę różyczek i wiązkę pręcików. Ale fotka pokaże to lepiej ode mnie :)


Bardzo dziękuję organizatorom ;)

Druga dobra wiadomość to wyróżnienie za wyzwanie na blogu Hopmartu. Było to wyzwanie z paletą barw, na które zgłosiłem moją kopertówkę.

A na koniec - jedyna rzecz z dnia dzisiejszego - mam dzień leniwca i nic mi się nie chce. Posiedziałem chwilkę i wymyśliłem sobie gwiazdę betlejemską - wyszła mi tak:


 Myślę, że nie wygląda tak źle ;)

4 komentarze:

  1. Takie niespodzianki cieszą nas najbardziej. Super jest ta gwiazda. Podziwiam zdolności i pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie!!!!!! oby tak dalej Dawid!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna gwiazda! a podarunkow mix tylko pozazdroscic!
    xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS