Wyzwanie Red & White, mapka i trochę zabawy...

22 listopada 2010

Dziś troszkę będzie do wpisania, ale po kolei :)

Zaczynam od wyzwania Sketchy Colors #48. Tym razem zadanie polegało na zrobieniu kartki w dwóch kolorach: białym i czerwonym. Kartka powstała wczoraj wieczorem i fotki pochodzą z wczoraj i dziś - za oknem leje, jest szarówka i wątpię by mi się udało lepsze fotki zrobić. Jeśli jednak poprawi się na tyle to dodam lepszą fotkę. A moja kartka wygląda tak:




Jest to jedna z tych, z których jestem bardzo zadowolony. Materiały to: w tle papier z kolekcji Papermanii 'A Christmas Carol' kupiony w E-craft, biały papier z paczki od Ines, śnieżynki drewniane potraktowane Magic-iem i brokatem ;)

Druga sprawa jest związana również z kartką, którą pokazałem :) Jakiś czas temu na Talenciku zostałem poproszony o wyjaśnienie czym są mapki i z czym to się je. Pomyślałem, że będzie dobra okazja do wspólnej zabawy i wyjaśnienia zasad. Zatem dziś pokażę im tą mapkę:


wyjaśnię zasady i zobaczymy jakie będą tego efekty :)

Trzecia sprawa to zabawa Blog-Hop w Szufladzie. Przyłączam się do zabawy i zachęcam do tego również wszystkich ;)


8 komentarzy:

  1. Śliczne prace,zazdroszczę umiejętności szydełkowych pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, i ciekawa mapka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. good shared tengel27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna interpretacja mapki i ciekawa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your Christmas card is so beautiful!!! I love the red sparkeling stars.
    Thank you for joining Sketchy Colors, and lots of luck!
    Hugs, Marianne:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS