Kartka dzwonek

24 listopada 2010

Nowe wyzwanie blogu Hopmartu mówi "Kartka świąteczna o nietypowym kształcie". Oryginalny nie jestem, ponieważ zrobiłem kształt dzwonka. Tym razem jednak okazało się, że najbardziej pasowała mi tutaj technika pergaminowa. Zatem powstał drugi, ażurowy dzwoneczek :) Do ozdobienia całości wykorzystałem zrobioną ostatnio gwiazdę betlejemską, ale ozdobiłem ją dodatkowo brokatem (czego niestety nie widać zbyt dobrze na fotkach :( ). Ostatnio mam bzika na punkcie brokatu - błyszczę wszystko :D




Szablony rysowałem i wycinałem sam , więc idealne nie są. Papier na tło to oczywiście "A Christmas Carol" z E-Craftu.

13 komentarzy:

  1. mnie się podoba :D i dyndadełko jest :S

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzwonek wyszedł Ci rewelacyjnie. No i ten misternie zrobiony wzór. Bardzo chciałabym zgłębić tajniki pergamano i zrobić coś w tej technice. Potrzebuję instruktora coby mi wyjaśnił od czego zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biją dzwony! Super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala, no to dałeś czadu. Czy chcesz powiedzieć że ten ażurowy wzór też sam robiłeś?? Jestem pod wrażeniem. Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, ażurek wycinany własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo.. ja piórkuję :000".. ale się nawycinałeś. Kto nie wie o co chodzi, ten nie bedzie wiedział ile czasu w to włożyłeś. Jestem pełna uznania!!!
    Iwona -hopmart

    OdpowiedzUsuń
  7. wowa,el czym Ty to wycinałeś?! wygląda suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdo - to jest tak: Najpierw na kalce tłoczy się kontury, potem, hop, kalka na siatkę i dziurkujemy cały obszar, a na koniec, siup, nożyczki do ręki (ja używam tych do skórek, bo mają cienkie końce) i przecinamy kalkę pomiędzy sąsiednimi dziurkami :D Proste nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zdecydowaną fanką nieidealnych kształtów - sama takie robię i wychodzę z założenia, że dzięki temu wyraźniej widać, że praca jest wykonana ręcznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS