TOP3 i zakupy

15 listopada 2010

Dzisiejszy dzień zaczął się bardzo przyjemnie. Zaglądając na wyniki wyzwania #13 w Twórczym Pokoju okazało się, że została wyróżniona również moja praca. Jest mi niezmiernie przyjemnie z tego powodu i mogę zamieścić u siebie ten oto banerek:


Bardzo dziękuję organizatorkom zabawy za to wyróżnienie :)

Jednak dzień się nie skończył. Dotarło do mnie kolejne zamówienie ze sklepu Artystyczny.com.pl. Tym razem były to stempelki - napisy (w końcu koniec z własnoręcznym bazgraniem po kartkach) oraz trochę kolorowych kartoników. 


Teraz czekam na jeszcze jedno zamówienie, gdyż nie wytrzymałem i wydałem ostatnie pieniądze :D No cóż - to już nałóg, ale na szczęście najlepszy nałóg na jaki można zachorować :D


3 komentarze:

  1. zdecydowanie, taki nałóg jest najfajniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stempelki pragnę obaczyć :D rób coś z nich jak najprędzej

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia. Zakupy wspaniałe, a o nałogu też coś wiem i to od dawna. Uzależnienie to ciężka choroba i ciężko z niej wyjść, bez pomocy dobrych terapeutów, ośrodka zamkniętego, chęci i silnej woli nic z tego. Niestety mnie brakuje silnej woli i chęci :( To tak przyjemnie oddawać się przyjemnościom nałogu. A najgorszy kac moralny.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS