Sketchy Colors - kolejne wyzwanie

29 listopada 2010

Kolejne wyzwanie na blogu Sketchy Colors. Muszę napisać, że ostatnio o mały włos nie wylosowałem nagrody, bo random.org wylosował nr 19 - mój nr na liście... ale niestety chyba przez zamieszczone niedziałające linki organizatorzy musieli liczyć kolejne pozycję sami . Było blisko, zatem może następnym razem będę miał więcej szczęścia ;) 

W tym tygodniu wyzwanie obejmuje mapkę:


Nie szalałem za dużo, zrobiłem wszystko zgodnie ze szkicem, dodałem odrobinę pergaminu i oto moja kartka:




Podrzucę go jeszcze na Pergaminart.pl, ponieważ spełnia wymagania wyzwania grudniowego :D

8 komentarzy:

  1. Gosj! Your card is gorgeous!
    Love it!
    Thank you for joining us at Sketchy Color this week - good luck!

    Hugs Anne Kristine

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, pięknie się prezentuje! Cudowna! Życzę powodzenia w Candy! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszła ta praca. Widzę, że trend dzwonkowy nadal u Ciebie jest;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so beautiful. Thanks for joining in and linking for my new Christmas challenge blog x

    OdpowiedzUsuń
  5. szalejesz chłopaku z tymi dzwonkami:D ale super są:D kartka baaardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem spisales sie z wyzwania. Kartka super! A dzwonkowa takze piekna. Pozdrawiam xxx kasik

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem Twoich pergaminowych cudów. No i wspaniale, że jakiś mężczyzna gości w babskim gronie posiadającym twórcze blogi w Polsce.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS