Na niebiesko

12 listopada 2010

Dziś skończyłem kartkę na wyzwanie forum Scrapbookingu, którym jest Cardlift kartki Kaszy. Zajrzyjcie na jej bloga, bo można tam obejrzeć wiele cudownych prac. A kartka, którą należało zliftować prezentuje się tak:


Moja interpretacja prezentuje się natomiast tak:




To kartka, nad którą spędziłem najwięcej czasu. Obszycia prezentują się pięknie, ale gdy robi się je ręcznie to... ale jak zobaczyłem efekt końcowy to wcale dłubania nie żałuję :) Wzorek na owalu to oczywiście kawałek techniki pergaminowej :)

8 komentarzy:

  1. ręcznie powiadasz? wow! gratuluję cierpliwości!
    karteczka ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje, a jak obszycia są ręcznie robione , to chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany lift moim zdaniem. Jestem pełna podziwu że facet potrafi takie piękne rzeczy tworzyć :). Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. that sound good tengel27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ślubna strasznie mi się podoba, w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. that sound good tengel27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co , powiem szczerze, Twoja jest milion razy ładniejsza od oryginału. Precyzja i elegancja na bardzo wysokim poziomie i piękna błękitna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS