Przerwa na MOJO 165

18 listopada 2010

W tym tygodniu pracuję nad zamówionymi aniołkami pergaminowymi. Jednak mam tak, że nie mogę skupić się gdy robię ciągle to samo, więc zrobiłem dziś małą przerwę na wyzwanie z Mojo Monday o numerze 165. Tym razem skusił mnie stempelek z zamówionego Creativity! Złapałem więc za kredki, potem papier i z rana powstało coś takiego:



Przyznam się, że gdy myślałem nad kupnem gazetki to ten stempel wcale mi się na fotce nie podobał, ale teraz... hmmm... co tu mówić piękny jest :D

A mapka na MOJO165 wygląda tak:


6 komentarzy:

  1. piękny :D ja do kolorowania to mam dwie lewe nogi :D nawet nie ręce

    OdpowiedzUsuń
  2. that was a good thing @hostname

    OdpowiedzUsuń
  3. MApka jest fantastyczna, ponieważ daje niesamowicie wiele możliwości. Wy korzystałeś je w 100% Gratuluję! Masz ty chłopcze zdolności!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo stempel jest świetny:)kartka także, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka, świetny stempel, świetne kolorowanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka, ślicznie pokolorowana. No niestety takich zdolności to ja nie mam chyba, że męża zatrudnię , albo jakieś lekcje u niego wezmę.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS