Pudełko przydasiowe

19 listopada 2010

Gdy w Twórczym Pokoju ogłoszono konkurs pod hasłem "Opowieść wigilijna" wiedziałem, że zrobię pudełko. Za wzór posłużył mi kurs na tym blogu.
Pudełko okleiłem materiałem, ozdobiłem koronką i śnieżynkami robionymi na szydełku. A prezentuje się ono tak:





Z początku myślałem, że będzie mniejsze, ale okazuje się, że będzie w sam raz na... drobiazgi do kartek :D Na początek zamieszkają tam guziki, a potem to już się okaże. W planach mam jeszcze jedno pudło, ale czy wyjdzie to czas pokaże ;)


12 komentarzy:

  1. Super wyszedł Ci ten przydasiownik. Na wyzwanie jak znalazł. Ja też miałam go robić, ale jakoś nie mam weny ostatnio.Tak przy okaji, dzięki za linka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko rewelacja. Dzięki za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykończenia pudełek są rewelacyjne , tym większy mój zachwyt iz to koronkowa robota, chylę czoła pomyslowości jak i wykonawcy..Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow - wspaniale Ci wyszedł!! I pięknie go ozdobiłeś - jestem pod ogromnym wrażeniem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne:))jestem pod wrażeniem:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchnia felek, francuskiego akurat nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie znam :D Ale od czego mamy tłumacza stron www google :D Robisz kopiuj wklej i już na oko wiadomo o co biega ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten Twój blog;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. szydełkowe śnieżynki są cudne :)zdolna z Ciebie osóbka Tengel-u!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne i bardzo pomysłowe pudełko; az się prosi o jakies skarby do schowania;podziwiam kreatywność i wielka chęć tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zrobienie tgakiego pudełka to magia :) Wow!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS