Znowu kartkuje

5 marca 2011

To już drugi wpis dzisiaj :) No, ale cóż zrobić jak się papier do rąk klei. Zacząłem dzień od zrobienia liftu ekspresowego na forum Scrappassion. Tym razem liftowaliśmy kartkę Silence. Kartka mi się od razu spodobała, a jako że miałem ochotę na trochę staroci, więc zrobiłem to i ją wykonałem :D

Papier na tło wymęczyłem dziś potrójnie. Oryginalna jego barwa to kolor złoty, więc użyłem patyny (tej do decou), potem w ruch poszedł czarny tusz Distress, a zakończyłem pryskając czarnym tuszem do rysowania. Efekt mi się spodobał. Pod obrazek włożyłem kawałek starego papieru (podziękowania dla Krulika, gdyż w czasie giełdy mogłem go od Niej kupić) oraz gazy potraktowanej także patyną.  

Dobra, nie zanudzam tylko pokazuję :) Najpierw oryginał w wykonaniu Silence:


A to moje wykonanie:



Powiem, że jestem bardzo zadowolony z efektu :)

8 komentarzy:

  1. śliczna kartka, dużo ładniejsza niż oryginał. Super wygląda ta gaza, mi gaza w ogóle nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak - gały mi wylazły. Czy Ty aby za mocno się nie rozkręciłeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! No już na zlocie mówiłeś, że musisz się z gazą zaprzyjaźnić, efekt - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wymaga to wielkiej cierpliwosci. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka, o wiele lepsza od oryginału, a gaza daje fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz prawo być zadowolony, świetny efekt, normalnie staroć

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS