Kolejne pergaminowanie

28 marca 2011

Dziś pokażę Wam dwie nowe kartki :) Powstały oczywiście w technice pergaminowej. 

Pierwsza jest z okazji Komunii Świętej i powstała podczas lekcji instruktażowej u Uli.


Druga powstała wczoraj, ponieważ dostałem natchnienia prosto od muz. :D Tchnienie było tak silne, że trzasnąłem o podłogę, ale poskutkowało :) Efektem jego jest ta karteczka :)


Autorką wzoru jest Christine Coleman. Tchnienie wciąż mnie trzyma, więc zaraz biorę się za kolejną karteczkę :)

16 komentarzy:

  1. Dawid, ta druga rewelacja... i ty nie odrywaj się od kalki puki trzyma to tchnienie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci mówię rób co chcesz, odrywaj się od kalki albo nie... :D Znając Twoje muzy, natchną Cię zawsze, kiedy będziesz tego potrzebował, a zwłaszcza... kiedy wręcz przeciwnie :P Karteczka wyszła świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie natchnione i czekam na trzecia skoro tak tchnienie trzyma....

    OdpowiedzUsuń
  4. weź no powiedz tym muzom żeby i mnie natychły bo u mnie jakoś z tym kiepsko ....druga po prostu szał

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z motylem jest oszałamiająca! Jeśli trzaśnięcie o podłogę tak działa, to normalnie zaraz wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga to jakaś bajka, ja nie wierzę... Tak się da zrobić??

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza prześliczna...ale ta druga WOW !!!!!
    Jak to możliwe, żeby takie cuda człowiek stworzył. Przemawia przez Ciebie poezja.
    piękne,piękne,piękne,piękne,piękne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, ta z motylem boska :)
    Pozdrawiam i niech Cie muzy nie opuszczaja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga kartka jest fantastyczna. Oby to natchnienie trzymało Cię jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo wiosenna podoba mi sie cudna

    OdpowiedzUsuń
  11. великолепная нежная работа! потрясающе!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your works are so amazing! especially these 2.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękna - zwłaszcza ta druga... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. O cholercia, wymiatasz na maksa. ((;

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS