Z myślą o Wielkanocy

22 marca 2011

Ostatni weekend spędziłem u znajomej z Talencika - Uli. Było twórczo. Ja nauczyłem ją podstaw techniki pergaminowej, co całkiem nieźle jej szło i mam nadzieję, że pochwali się nią na swoim nowym blogu.
Natomiast w zamian Ula dała mi parę dobrych rad co do wykonywania pisanek decoupage'owych. Z tych lekcji przywiozłem trzy jajka gęsie ozdobione różnymi motywami.


Wciągnęło mnie to na tyle, że teraz siedzę i maluje jaja kurzęce. Wczoraj zrobiłem 6 szt. dziś maluję kolejne. Muszą tylko czekać na lakierowanie, gdyż obecnie nie posiadam lakieru z połyskiem.


11 komentarzy:

  1. Spędziłeś czas bardzo pracowicie. Nauczyłeś się czegoś nowego i stworzyłeś świetne jaja. Będą super dekoracją w czasie świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwid, ty to jesteś "powsinoga" jak mawiałam o mnie mama, gdy byłam mała... hi,hi... wtedy nie mieszkałam na wsi,,,i cięgle zadziwiasz nowymi umijętnościami

    OdpowiedzUsuń
  3. Włóczykij i tyle... Ale zapomniałeś, że wszystkie drogi prowadzą przez Poznań :D
    Jaja świetne, jak mniemam mistrzynię na pewno zostawisz niedługo daleko w tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no ciekawe gdzie nastepna podroz i czego sie tam dowiesz i nauczysz, heh,he a jaja superanckie.

    OdpowiedzUsuń
  5. misterne bardzo bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę święta idą. Śliczniutkie te decu jajca. Ty normalnie czego się nie dotkniesz to cuda wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. jaja jak się patrzy! ;)
    fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te jaja ... chciałam napisać Twoje ale mogłoby to zostać opacznie odebrane:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z wymianą talentów! Kurczę, szkoda że to co ja umiem, to umieją wszyscy, też bym się kimś chętnie na takiej zasadzie spotkała :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS