Mojo 181 - urodzinowo

11 marca 2011

Dziś zacznę od kolejnego wyzwania. Jest to kartka na Mojo Monday na wyzwanie nr 181. Ostatnio wychodzi mi wszystko starociowo, ale tak mi się podoba :) Kartka urodzinowa...


Zrobienie tej kartki złozyło mi się z dzisiejszym dniem. Kończę dziś całe 31 lat. kurczę, tylko czemu wciąż mam wrażenie, że mam jakieś 16 :D  Z tej okazji pochwalę się Wam co na dniach do mnie dotarło.

Pierwsza przesyłka jest od Magdy. Wie, że lubię kłujaki i zrobiła mi zakładkę do książki.


Druga przesyłka od Joasi. Dostałem przepięknie wykonany notes, który pasuje oprawą do pudełka. W kartonażu Asia jest już mistrzynią :)


Oba prezenty są przepiękne i bardzo Wam dziękuję :)

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj Młodziaku:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo szczęścia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najnajlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat dla ciebie , tez tą liczbe obchodziłam niecałe 2 tygodnie temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:))I życzę aby to poczucie ze masz 16 było zawsze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również życzę wszystkiego naj... :) A prace wykonujesz cudne... Muszę wpaść tutaj na dłużej i pooglądać nieco więcej niż dziś mi się udało... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawid, spełnienia marzeń :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawid, wiesz ja to zdaje się dawno tyle miałam co ty teraz, podobno...ale może to nieprawda?
    Niech spełni się co tylko chcesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego:) Świetna kartka i piekne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą mistrzynią to pojechałeś...
    Ale powiem Ci za to, że chyba znalazłeś swój styl w scrapkowych kartkach - wyspecjalizowałeś się znaczy... he... he... Kartka rewelacyjna, świetnie skomponowana i wykonana. Masz potencjał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. haxD no to czujemy sie na tyle samo latxD 100 latxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Great card! Thanks for playing Mojo Monday:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione , ale najserdeczniejsze życzenia:) Na pocieszenie, ja mam dużo więcej i tez czuję się jak szalona nastolatka, a to mój syn ma już 15 lat.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS