Zakupy i coś jeszcze :)

4 marca 2011

Dziś będzie troszkę o wydanych pieniądzach. W sumie przestałem już liczyć i w sumie to lepiej, bo o tym nie myślę. Zatem pierwsza fota z zakupami dokonanymi we Wrocławiu :)


Jest to niewielka ilość papieru, stemple gumowe, igła do quillingu, kawałki białego filcu i trochę cienkiego twist-arta :)

Kolejna porcja to już Poznańskie zakupy i podarki. Przytargałem je ze spotkania z Asią, a oto co tam jest:


Więc pokrótce: dziurkacz brzegowy z wymiennymi wkładami, dziurkacz koło, linijka metalowa, kwiatki, półperełki, kryształki, stempelki, pędzelki, klej z werniksem, farba do decou, patyna, czesanka i igła do filcu, nici do szydełka, papiery do decou (już nadszarpnięte, a zaraz zobaczycie dlaczego) oraz zestaw notesów na grubaski :D Jest jeszcze parę drobiazgów, ale na fotę nie weszły :)

A teraz za co się wziąłem tuż po powrocie, już godzinę po wejściu do domu :) Wczoraj wieczorem skończyłem i wygląta to tak:




Przerobiłem stary kieliszek na lampionik :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

12 komentarzy:

  1. To ten crackle co musiał wyschnąć? ;)
    Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kielicho-lampion udany :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampionik świetnie wyszedł, kłamczuchu, wiedziałam, że brzęczy szklanie :D Ściemniacz pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak lampion wygląda fantastycznie, nie miałam jeszcze przyjemności pracować w tej technice, może kiedyś mi się zdarzy.
    Ale jednej rzeczy to Ci zazdroszczę i to naprawdę - igły do quillingu, oj przydałaby mi się, przydała.

    Świetne zakupy ogólnie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny puchar:) Od razu wyobraziłam sobie że jem w nim lody czekoladowo-śmietankowe z dużą ilością malin:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lampion wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawid lampion bomba! A zakupy to mi mowę odjęło......

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowity, żałuję że nie przyszłam do Centrum w weekend, żeby obejrzeć Ciebie w akcji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampion pierwszorzędny! A zakupy....... mniam:) Ekstra

    OdpowiedzUsuń
  10. Szaleństw zakupowych mogę pozazdrościć, niestety moi nastolatkowie skutecznie odchudzają portfel. A lampion mnie zauroczył swą elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawidzie szalejesz, oj szalejesz

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS