Podwójne wyzwanie

24 marca 2011

Dziś jedna kartka, ale za to na podwójne wyzwanie. 

Pierwsze z blogu s'Sketches to mapka o numerze 55. Wygląda ona tak:

Spodobała mi się jej prostota. 

Drugie wyzwanie na blogu Everybody-Art-Challenge i na nie trzeba było stworzyć kartkę urodzinową. Połączyłem oba warunki i powstała taka karteczka:



Użyte papiery to dwie kartki z kolekcji "Summer Bloom" firmy Papermania i kupionych w Scrap Pasji. Papier pośrodku oraz kociaki z napisem to dodatki do gazetki "Creativity". Kot jest zrobiony jako trzywarstwowe 3D :) 
Wyszło prosto, ale mi się w takiej formie bardzo podoba :)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam koty, i dlatego ta kartka zachwyciła moje serce:) jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Fajne stonowane barwy. Widziałem też jaja decu. no,no:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Браво, Дэвид! Стильно и лаконично :) Приятно видеть вас среди участников задания S'Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest śliczna. Czasem w prostocie cały urok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna obserwuję Twojego bloga, jestem niezmiennie zachwycona. Zazdroszczę wszechstronności i talentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. clear and beautiful!! cute kitty on a gift! Thank you fo plaing with s`Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS