Nowy blog i paczuszki

14 marca 2011

Dziś napisałem pierwszy post na moim nowym blogu, który ma być poświęcony mojej drugiej pasji - roślinom. Wszystkich, którzy kochają zieleninę tak jak ja zapraszam do Mojej zielonej rzeczywistości :)
Pochwalę się tam moimi roślinami ogrodowymi oraz tymi, które zajmują mój parapet - kaktusami.

Zapraszam serdecznie.

A co w dziedzinie robótkowej - odebrałem dziś dwie przesyłki. Pierwsza to zamówienie z wycinanki. Przyznam się, że po otwarciu koperty i zobaczeniu tych cudeniek zaczęły mi się świecić oczka i troszkę zacząłem się ślinić. Wymacałem, obfociłem i nie wiem czy odważę się je używać :) 


Druga paczka dotarła do mnie od Kasi z Craftypantek. Wysłałem jej drobny upominek, a ona odwdzięczyła mi się pękatą kopertą pełną przydasi. Sami zobaczcie jakie cudeńka mi zapakowała :)


Szczególnie zachwyciła mnie karteczka - jest przepiękna.

U mnie powstaje coś z pergaminu, ale jeśli leń odpuści to skończę dzisiaj, a jeśli nie... zresztą wiecie jak to czasami jest ;)

2 komentarze:

  1. No nic dziwnego, że na widok takich dóbr nawet oczy zaczęły Ci się ślinić? ;)

    PS Nie miej za złe belferce tego docinku ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS