Poniedzielnie i wirusowo

8 marca 2011

Dziś zaległości w niedzielnych prac. Wstawiane dziś, ponieważ wczoraj dopadła mnie grypa jelitowa i dzień spędziłem w łóżku zwinięty w precelek - tak było najwygodniej :) Dziś jest lepiej i jestem w stanie usiąść bez sensacji żołądkowych, więc na szybko co było w niedzielę zrobione :)

Są to dwie prace. Obie na wyzwania na forum Scrappassion
Pierwsza z serii wyzwań tematycznych, w tym miesiącu tematem jest "Woda". Powstał lampionik przypominający akwarium....


... w którym po zmierzchu zaczyna się życie:


Wiem, że druga fotka nie jest idealna, ale mój aparat nie radzi sobie w ciemnościach.

Kolejna praca to wyzwanie z serii "Podróże duże i małe", a marcowa podróż przenosi nas do Australii.  Zainspirowały mnie malunki Aborygenów, więc powstała zakładka:


Tyle na dziś, inne prace w planach, ale muszą poczekać. Mój żołądek wciąż jeszcze daje o sobie znak.

14 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka! Kiedyś oklejałam koralikami pudełko, trudno jest. Dłubaninka, a efekt ciężki w swojej wadze ;)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie koraliki :) Po prostu wykałaczką nakładałem farbę akrylową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampionik super! Co tam zdjęcie - efekt widać :D Zakładka rewelacja. Cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wiem jak zrobiłeś tę rewelacyjną zakładkę... ale jak udało sie tobie robić te kropki tak równo? Chyba jakieś lekcje u Asi były...

    OdpowiedzUsuń
  5. zakładka powalająca, też myślałam że to koraliki .. zdrowiej kurde nooo

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka chyba wykonana techniką malarstwa kropkowego, która pochodzi od Aborygenów.
    Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta zakladka do ksiazek jest piekna. A malunki Aborygenów pochlonely niegdys moje i mojej corki godziny! Ale to inna historia... przecudna zakladka.

    OdpowiedzUsuń
  8. siedzę i oglądam Twoje dzieła,są boskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie różnorodne kartki tworzysz! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! zakładka pierwsza klasa!!! Fantastyczna!
    Lampionik równie uroczy :)

    Dawid, życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne prace, a zakładka przyprawia o wytrzeszcz oczu i wypadanie szczęki - jest OBŁĘDNIE FANTASTYCZNA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawid no co tu jeszcze napisać ...ja może z innej beczki nie znam takiego faceta z tak artystyczną duszą :)pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaaa bym zapomniała zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS