Prezencik z podaj dalej :)

4 września 2010

Dziś dowiedziałem się, że mój upominek z zabawy "Podaj dalej..." dotarł do Magdy. Wstępnie powstała zakładka pergaminowa i serwetka. Potem doszedłem do wniosku, że skoro Magda jest dziewczyną scrapującą to może przyda jej się kilka szydełkowych kwiatuszków. Oto jak wyglądał zestaw i pojedyncze upominki :)





Mam nadzieję, że prezencik się podobał :)

A co do zabawy to przypominam, że wciąż są dwa wolne miejsca. Zapisy co prawda powinny być pod postem z zasadami tutaj, ale żeby daleko się nie wracać to zainteresowani mogą wpisać się również pod tym postem.

4 komentarze:

  1. Świetny zestaw. Sama bym chciała taki dostać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. prezencik jest cudownyyy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowałeś super niespodziankę :).

    Twoje ATC dzisiaj do mnie doszły, jesteś pierwszy :).
    Bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kwiatuszki, czy masz może schemat jak je zrobić? i mógłbys się nim ze mną podzielić?

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS