Trzebiatów

1 września 2010

Obiecałem dziś zdać relację z wyjazdu, ale niestety fotki dziś są tylko z mojego aparatu, ponieważ wciąż czekam na zdjęcia od znajomych. Zatem zacznę od tego, co to był za wyjazd. Było to podsumowanie projektu w ramach PPWOW (Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich). Z tej okazji odwiedziliśmy Trzebiatów, by móc zobaczyć jak takie projekty jest realizowane są u nich. Zaczęliśmy od zwiedzania miasta.


W trakcie zwiedzania odwiedziliśmy warsztat rzeźbiarza, który w rzemiośle działa od dziada pradziada i który swoje umiejętności przekazał już dwóm kolejnym pokoleniom - synowi i wnukowi. Jego prace były piękne, zresztą zobaczcie sami jak wygląda jego Neptun:


Kolejnym punktem wycieczki był Pałac, w którym mieści się obecnie Trzebiatowski Ośrodek Kultury. Tam zwiedziliśmy kilka sal muzeum, gdzie mogliśmy podziwiać dawne stroje, meble, salę regionalną i salę z troszkę bliższego nam okresu. W tej ostatniej sali mieliśmy najwięcej zabawy.



Kolejnym punktem wycieczki było gospodarstwo agroturystyczne, gdzie już zakuli mnie w dyby, więc niestety fotek nie posiadam. Jak tylko dotrą do mnie zrobię uzupełnienie relacji :D

Następne miejsce to oczywiście plażą w Mrzeżynie. Przecież nie wolno być nad morzem i nie pójść na plażę. Pogoda była fantastyczna, więc zaliczyliśmy długi spacer.


Po powrocie do Trzebiatowa ponownie poszliśmy do pałacu, ale tym razem na warsztaty. Uczyliśmy się robić róże ze skóry. Robiliśmy je w grupkach i mi do towarzystwa przypadło pięć pań z całej grupy wystrzałowuych kobietek. Humor nam dopisywał i zabawa była przednia. A żeby pokazać co nam wyszło to już ja z naszym wspólnym dziełem.


To tyle co na dzisiaj. Jak tylko dojdą pozostałe zdjęcie to uzupełnię fotorelację :)

Tyle z przyjemności. Z pozostałych spraw to niestety muszę stwierdzić, że szykuję się cieniutki miesiąc i zmuszony jestem wyprzedać nieco swoich prac. Ponownie próbuję sił na serwisie aukcyjnym, ale nie liczę na zbyt wiele szczęścia. Jednak gdyby komuś z gości coś z moich prezentowanych wyrobów wpadło w oko to można się śmiało ze mną kontaktować :) 

2 komentarze:

  1. Świetna fotorelacja. Jednak będę czekać na kolejne zdjęcia. Muszę zobaczyć jak w tych dybach jesteś zakuty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna wycieczka !!! dziękuję za zaproszenie do zabawy. Pozdrawiam , Bajka

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS