Dwie prace = trzy wyzwania

29 września 2010

Jak głosi tytuł zrobiłem kolejne prace wyzwaniowe :) Mam z nimi trochę zaległości, bo niestety ostatnio choróbsko się mnie trzyma i w łóżku można tylko szydełkiem machać. Ma to też swoje zalety, ponieważ powstają prace na nadchodzącą wymiankę, ale o tym jak już przyjdzie czas.

Pierwsze wyzwanie, za które się wziąłem to wyzwanie #10 w Twórczym Pokoju. Ma być mroźnie, zimowo... no ale przecież zima to również czas zabawy :) Zatem przedstawiam karteczkę pergaminową z mroźnym gościem :)


Wybaczcie zmarszczenia na kalce, ale niestety odrobinkę się pospieszyłem z naklejeniem i wilgoć z kleju przeszła do kalki. Mimo wszystko w realu nie wygląda to tak źle ;)

Kolejna praca powstała na dwa wyzwania. 

Jedno ogłosił Diabelski Młyn pod hasłem "Ni z gruchy ni z pietruchy". Pod tym hasłem robię już drugą pracę. Poprzednio robiliśmy guziki, a teraz tematem jest "Kawa"

Drugie wyzwanie to wyzwanie w Art-Piaskownicy i są to Rękoczyny #6 - Chmurka. 

Mam nadzieję, że w oba tematy trafiłem. No, ale do rzeczy - oto fotka:



A fotka przedstawia zawieszkę.Powstała z kawałka tektury wyciętej z kartonu, którą z natchnieniem malowałem w chmurki oraz z mojego bazgroła, który ma przedstawiać filiżankę kawy. A jako, że temat miał być kawowy, więc ziarenek też nie zabrakło :)

A z zaległości muszę się pochwalić nagrodą, którą wygrałem w wyzwaniu na forum Pergaminart.pl Ostatnio w losowaniach chyba za dobrze mi idzie :D Zatem otrzymałem siatkę firmy Pergamano oraz błękitnego stróża anielskiego. Nagrodę dostałem od Ani (Narnia) i bardzo za nią dziękuję.


Ostatnio na Pergaminarcie sporo się dzieje i już mam zaległości, ponieważ w tym miesiącu ogłoszono podwójne wyzwanie. Pomysły już mam tylko czasu jakoś brakuje. No ale na pewno się wyrobię :)


4 komentarze:

  1. Kartki piękne ... gratuluję nagród ale najbardziej aniołka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) Kartki śliczne, a ta zimowa mnie zauroczyła. Właśnie za mną już chodzą pomysły i chęć zrobienia kartek na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaach aż miło zawiesić oko na tym bałwanku....też poproszę o taką karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS