Z lawendowym kwiatem...

22 września 2010

Zakończył się termin "Lawendowej Wymianki" organizowanej przez Moteczek. Za wzięcie na siebie takiej pracy należą się jej ogromne podziękowania :)

Dla mnie to druga wymianka blogowa i równie udana. Otrzymałem prezencik od Magdy z blogu "Myśli krzyżykiem pisane". A co było w paczuszce?? Zatem przepięknie pachnąca poduszeczka z bukiecikiem lawendy wyszytym haftem krzyżykowym ukryta w pięknym czerwonym woreczku. Poza tym trochę cu7kierasków, które to zniknęły bardzo szybko, czemu winne jest moje łakomstwo. :D No i oczywiście przepiękna pocztówka z Madrytu ;)
A tak prezentowała się paczuszka:


A co ze mną? Ja dostałem adres do Janeczki. Bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ od pewnego czasu Janeczkę podpatruję jako, że oboje zajmujemy się plecieniem szydełkowym :D A oto zawartość mojej paczuszki:


A po kolei to wpadła tam serwetka wydłubana szydełkiem:


Zakładka pergaminowa z rysunkiem lawendy:


No i poza tym kartka, troszkę cukierasów i skromna ilość przydasi: wełna i snehurka. Mam jednak nadzieję, że Janeczce się podobało ;)

Jeśli ktoś jest zainteresowany zobaczeniem wszystkich prezentów wymiankowych to zapraszam na blog Moteczka, gdzie są linki do wszystkich osób biorących udział w zabawie.

12 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo serdecznie za udział w lawendowej wymiance.
    Prezenty śliczne - i te otrzymane, i te wykonane. Cieszę się bardzo, że udział w zabawie będziesz wspominał z radością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także bardzo dziękuję za prezenty. Teraz nie tylko na zdjęciu mogłam podziwiać Twoje mistrzostwo. Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawid fajne prezenciki te otzrymane i do wysylki.A lawendowa zakladeczka sliczna marudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam tu przypadkiem i co widzę? Śliczne serwetki szydełkowe i inne cudeńka wykonane przez rodzynka! ;)
    Jesteś niesamowity, podziwiam Twoje prace!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne malowanko na zakładeczce...a cukierasy cacy ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawid, zakładeczka lawendowa jest absolutnie piękna. Pozdrowienia od etatowej marudy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne prezenty przygotowałeś ;-))
    Super wymianka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka. Super prezenty i te,które zrobiłeś i te, które otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serwetka. A zakładka mnie zachwyciła. Ja również coś tam tworzę techniką pergamano, ale moje prace są jeszcze nieudolne, daleko mi do Ciebie. Póki co uczę się od siostry, która jest po szkoleniach pergamano.

    www.magiakrzyzykow.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie te cuda miałam przyjemność już wczesniej podziwiać u Janeczki, śliczna zakładka.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS