Na brązowo i z guzikiem

14 września 2010

Dziś jedna praca, ale na dwa wyzwania. Powstała kartka na:

  • Wyzwanie w Szufladzie pod hasłem "Nutka melancholii", gdzie motywem przewodnim jest kolor brązowy. Brązowego materiału nie miałem, ale trzeba było sobie jakoś poradzić, więc wyciągnąłem stary kawałek szmatki i podkleiłem na kartoniku. 

  • Wyzwanie w Diabelskim Młynie pod nazwą "Ni z gruchy ni z pietruchy", gdzie należy użyć guzika zrobionego własnoręcznie lub przyozdobionego. Ja wziąłem zwykły metalowy guzik od jeansów. O taki:

Po ozdobieniu został kwiatkiem na kartce. 

Wiem, że mistrzem w takich kartkach nie jestem, ale początki nie muszą być wspaniałe :) Oto kartka na dwa wyzwania :)



7 komentarzy:

  1. Mistrz nie mistrz, super kartka i już:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka a sposob na kuzik jak od mistrza. Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna karteczka.
    Dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu :))

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna.
    Dziękujemy za udział w Szufladowym wyzwaniu.Życzymy powodzenia w losowanie i zapraszamy na kolejne zabawy:)
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe ubranko dla guzika jak znalazł:) I super pomysł na brąz materiałowy, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS