Pierwsze ATC

6 września 2010

W sierpniu zapisałem się na moją pierwszą wymiankę ATC zorganizowaną na forum Pergaminart. Po raz pierwszy robiłem te maleńkie cudeńka, aczkolwiek moje ciężko cudem nazwać. Natomiast otrzymane są już miniaturowymi dziełami sztuki. Zresztą co tu dużo gadać zobaczcie sami :)

Moje dla Magdy (Madziara) - gruszka, i Teresy (Tesa) - wiśnia


A dostałem dwa:

od Gosi (Gosiakier)


i od Beaty (Atkabe)


W piątek otrzymałem również przesyłkę z koralami, które wygrałem w wyzwaniu w Szufladzie. Naszyjnik jest przepiękny. Został już sprezentowany i bardzo się spodobał.



4 komentarze:

  1. Dzięki za zainteresownie moimi "skarbami" i zapraszam do zabawy :
    http://artebanale.blogspot.com/2010/09/to-co-lubie-najbardziej.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace. Mimo, że ja zdecydowanie bardziej lubię krzyżyki, to widząc tak cudne kartki wraca mi ochota na kolejne próby z pergamano.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS