A jednak... podaj dalej...

9 sierpnia 2010

Po przemyśleniu paru spraw i zachwyceniu się cudeńkami Mazionty postanowiłem zapisać się u niej do zabawy podaj dalej. Wciąż jest szansa załapać się na piękne podarunki ;)

No ale zgodnie z zasadami, które skopiowałem z jej postu, ogłaszam również zapisy na taką zabawę u siebie ;)
ZASADY
1. Musisz posiadać własnego bloga. 
2. Pierwsze 3 osób, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni. 
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.  
4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie. 
Zatem jeśli są chętni to zapraszam :)

3 komentarze:

  1. a jak się jest z innej branży (http://magialena.blogspot.com/)...? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Branża nie ma znaczenia - ważne by się odwdzięczyć taką samą zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej zabawie, ale wzięłabym udział...fajnie robić coś dla kogoś...Można jeszcze? Bo post dość dawny?

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS