Zrób to!...

2 lutego 2012

Kolejne wyzwanie na blogu Zrób to! zostało ogłoszone. A temat? Nie mniej, ni więcej "Walentynki". Temat zupełnie nie z mojej bajki w sensie idei święta, ale motywy z sercem jakoś mi się podobają, więc kartkę robiło się z przyjemnością. Przyznam się też, że kilka kolejnych jest zaczętych, ale nie wiem czy wygrają z koralikami. Ale to już inny post. Oto moja kartka:


Czekam teraz na kuriera... drugi dzień czekam i mam wnerwa, ale w międzyczasie mam pociąg do... ale to też inny wpis. :)
Słuchając Michela Telo (ciągle i ciągle) całkiem miło się pracuje. ;)


5 komentarzy:

  1. Cudowna :) Przypomina mi tatuaż...
    zapraszam na candy http://tworypysi.blogspot.com/2012/02/kocham-cie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. takie serducho z ornamentem - fajna sprawa i wcale niekoniecznie na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS