Trochę nowości i zaległości.

19 lutego 2012

Zacznę od tego z czym niestety zalegam. Jest to wpis do wędrującego albumu. Odkąd wpadłem w nowy nałóg to, wstyd się przyznać, ciężko wziąć się za coś innego. Do tego dołożył się temat kolejowy, który jakoś mi nie leżał. Po kilku podejściach postanowiłem wrócić do czasów dziecięcych i zrobić coś co przypominałoby pracę 9-latka. Mam nadzieję, że mi się udało i że mimo wszystko choć odrobinę się spodoba. 


Plan zakłada, że do końca tygodnia zrobię kolejny wpis.

Kolejne prace to ATCiaki. Powstały dla DT blogu Zrób to, gdzie mamy temat ATC - koty.



A ze spraw bieżących - ciągle się uczę. Wyniki nauki są takie:

Pierwszy raz flat spiral zrobiony dzięki kursowi u Jolinki. Dokonałem małej modyfikacji co do ilości koralików 110 - dałem o 1 mniej, gdyż jakoś tak luźno mi wychodziło. Użyłem do jej wykonania koralików Fire Polish Bronze (6mm) oraz Dark Bronze (4mm) oraz Toho 11/0 w kolorze Transparent Rainbow Honey Comb. Wykończenie posrebrzane. Długość wraz z zapięciem 20 cm.


Kolejna lekcja to opanowanie sznura szydełkowego z ukośnym ułożeniem koralików. Udało się. Powstała z tego bransoletka, do wykonania której użyłem koralików Toho 8/0: Trnsparent Frosted Ruby oraz Silver Lined Ruby. Długość bransoletki to 20,5 cm.


I na koniec pierwsza bransoletka z motywem. Tutaj są to lawendowe kwiatki. Wykonana z Toho 11/0: Transparent Frosted Citrus Spritz, Silver Lined Milky Lavender oraz Silver Lined Frosted Amethyst. Długość z zapięciem to prawie 21 cm.


10 komentarzy:

  1. no cóż, nie popisałeś się, tak nie wyglądają prace 9-cio latka!

    Kotki oczywiście urocze, takie lubię. a bransoletki, no cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kociaki a bransoletki tak jak Jola napisała cudne. Mi jakoś one nie chcą wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, Dawid, 9-latki to robią zdecydoanie lepsze prace. Przynajmniej niektóre :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, a bransoletki są super :) I nadal zielona kojarzy mi się z salamandrą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nieeee prace 9latka tak nie wyglądają ,,, powinieneś częściej oglądać pewnego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pociąg się podoba:)...ale te Twoje bransoletki to rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko cudowne, ja się męczę z metodą ukośna na koraliki, może uda mi się ją opanować

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy kocurek - boski. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS