Moje pierwsze...

27 stycznia 2012

... szydełkowe sznury koralikowe. Nauczyłem się ich z kursu Weroniki, który podsunęła mi Asia. I to z jej winy (lub zasługi - jak kto woli :D ) wpadłem po uszy w koraliki. Zresztą ważne, że leń sobie poszedł i skończyła się niemoc twórcza. :)

Pierwsza bransoletka powstała z koralików, które znalazłem z dawnych czasów na dnie szuflady. To było moje pierwsze szydełkowanie.


Druga to już koraliki TOHO 8/0 w kolorach Metallic Iris Green/Brown i Silver-Lined Teal. Pierwsze szydełkowanie na dwa kolory. 


Zdecydowanie zamówiłem za mało koralików. Dziś to poprawiłem i czekam na dostawę. :D

17 komentarzy:

  1. Aj - - już wiecej tutaj nie zajrzę (focha strzelam ;) ) - ja nie potrafię szydełkować ... buuuuuuuuuuu.
    A ta druga bransoletka - cuuuuuuuuuuuuuudo.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny zarażony toho:D obie ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie...., ja nie umiem czegoś takiego wyczarować :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!!! Wyszły rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne! Dziękuję za szepnięcie o mnie i podziwiam prace:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:)) Czekam na więcej koralikowych prac.

    OdpowiedzUsuń
  7. No wiesz - czy jest coś czego nie potrafisz????

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko jest, ale jeśli uda się nauczyć to dlaczego nie spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli jednak opłacało się ściągnąć Cię do Poznania :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A te cuda to może sprzedajesz też ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Te dwie poszły na rozdawnictwo prezentowe, ale wciąż coś dłubie, więc będą i na sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawi jesteś niemożliwy - bransoletki powalają.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Są niesamowite :) . Też już jestem uzależniona :).

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS