Pierwsza cellini.

11 lutego 2012

Zaglądając na blogi Weroniki i Jolinki zachciało mi się spróbować cellini szydełkowego. Na pierwszą próbę wybrałem koraliki:
  • Toho Round 15/0: Silver Lined Dark Aqua
  • Toho Roun 11/0: Silver Lined Teal
  • Toho Round 8/0: Silver Lined Teal
  • Toho Round 6/0: Metallic Nebula
 Układ dość prosty: 1b1c1d1c1b1a. Długość bransoletki to ok. 20,5 cm z zapięciem. Wykończenia metalowe z zawieszką w kształcie motylka. A efekt mi się podoba - no cóż znowu jest na niebiesko :)




Fotki są trzy, ponieważ nie wiem jak wyszły. Na moim monitorze są nie do końca ok, ale starałem się jak najlepiej.

7 komentarzy:

  1. Ciesze się ze mogłam cię zainspirować;) Powalające są bransoletki wykonywane przez ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam Taką Jedną co niebieski wielbi :)
    świetna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło:)))
    Ale się rozkręcasz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze cuda wytwarzasz... zostaję i będę podglądać ;)
    Ja również czerpię inspiracje i kursiki od Weroniki.... moim zdaniem kursy są najbardziej czytelne !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak słów, jak Ty to robisz?
    Ja nie potrafię na szydełku :(

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS