Coś innego

12 lutego 2012

Mała przerwa w pracy nad bransoletkami. Zacznę od pokazania co ostatnio trafiło w moje ręce:


Przepiękne antyki, prawda. :) Nie ruszam, zostają w oryginalnym opakowaniu.

A wczoraj postanowiłem zrobić przerwę w robieniu bransoletek i wróciłem na blog Weroniki, po kolejny kursik. Tym razem trafiło na kolczyki. Muszę przyznać, że robi się je całkiem przyjemnie. Użyłem bigli i ogniwek posrebrzanych i oczywiście koralików. 

Zatem po kolei - nr 1 - zestaw koralików jak w ostatniej bransoletce:
  • Toho Round 15/0: Silver Lined Dark Aqua
  • Toho Roun 11/0: Silver Lined Teal
  • Toho Round 8/0: Silver Lined Teal
  • Toho Round 6/0: Metallic Nebula

Nr 2 to koraliki:
  • Toho Round 15/0: Trans Rainbow Frosted Dark Topaz
  • Toho Round 11/0: Transparent Rainbow Honey Comb
  • Toho Round 8/0: Silver Lined Lt Topaz
  • Fire Polish 4 mm: Apollo Gold

I ostatnie - nr 3:
  • Toho Round 15/0: Trans Rainbow Cobalt
  • Toho Round 11/0: Opaque Frosted Navy Blue
  • Toho Round 8/0: Silver Lined Cobalt
  • Fire Polish 4 mm: Cobolt

Na specjalne życzenie fotki są duże. :) W trakcie pracy miałem tylko jeden wypadek - rozsypałem opakowanie 11/0-ek. Do dziś zbieram jeszcze pojedyncze koraliki. :)

10 komentarzy:

  1. Sliczne! Moje naj to niebieskie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nie napisałeś, z jakiego powodu ten wypadek się zdarzył? he... he...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te Twoje kolczydła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawid, nie wiedziałam że tworzysz tyle wspaniałości z koralików.Obejrzałam wszystkie ,jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż przed każdym odkurzaniem ślęczy na kolanach i zbiera wszystkie rozsypane "niechcący" przez mnie koraliki;))) Takie wypadaki wszystkim się zdarzają;)))
    Śliczne wachlarzyki:0

    OdpowiedzUsuń
  6. Dark Aqua są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. o jakie śliczne,bransoletkę już robiłam, ale kolczyków nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne koczyki, też planuję takie zrobić, a co do nici, antyki wspaniałe. W kolekcji nici mojej mamy jest masa takich jeszcze z "banderolkami", ale ja z czasem ich używam, bo jestem niestety zbyt praktyczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwycające są twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS