Zielono i czerwono

21 lutego 2012

Dziś mam do pokazania dwie rzeczy. Pierwsza z nich to bransoletka wykonana techniką flat spiral na zamówienie. Miała być zielono - niebieska, więc użyłem koralików Fire polish 6 mm w ciemnym zielonym kolorze Dark Emerald oraz mniejszych - 4 mm - w kolorze Teal. Do tego Toho Inside Color Rainbow Lt Sapphire/Opaque Teal Linedo numerze 11/0. No i ostatecznie wyszła jakaś taka bardziej zielona. Zapięcie posrebrzane i długość 19,5 cm.



Drugą rzeczą, którą zrobiłem to kolczyki oponki. Zainspirowała mnie oczywiście Weronika, u której takie widziałem. No, ale w końcu jak się uczyć to od najlepszych. ;)
Z początku jak wziąłem do ręki Toho 15/0 to pomyślałem, że zrobienie z nich sznura szydełkowego to hardcore, ale okazuje się, że nie jest najgorzej. Najgorzej jest zacząć. :) 
Moje kolczyki mają kolor Trans Rainbow Ruby. Zaczepione zostały na posrebrzanych sztyftach w kształcie kropelek.


Po dzisiejszych fotkach moje pragnienie posiadania lustrzanki się pogłębiło.

3 komentarze:

  1. no proszę a ktoś marudził, że za flata się nie weźmie bo to jakieś trudne:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oponki są cudne, bransoletka oczywiście również ale te oponki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna bestyja z Ciebie :) plecionki przepiękne :) kartki cudowne :) wszystkie dzieła wspaniałe :) no cóż :) brawo :):):)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS