Zrób to po raz dwunasty...

1 grudnia 2011

To już nasze 12 wyzwanie na blogu Zrób to! Tym razem z dziewczynami wybraliśmy prosty temat: "Śnieżynka".

Moja praca to lampionik ozdobiony kropeczkowymi płatkami śniegu oraz śnieżynkami ażurowymi. Żeby się troszkę błyszczał dodałem kilka gwiazdek embossingowanych na ciepło używając pudru z brokatem. Efekt mi się podoba, ale mój aparat i światło, które teraz mamy nie chcą ze sobą współgrać. Zatem fotki są jakie są, ale myślę, że wszystko będzie w miarę widoczne.



Zatem jeśli ktoś choć trochę "liznął" techniki pergaminowej lub chce jej dopiero spróbować to proszę się nie bać tylko bawić się z nami. Zapraszam.

Od 3 miesięcy (zleciało nie wiadomo kiedy) wciągnąłem się w postcrossing (zaczęło się od małej rejestracji tutaj). Zacząłem się zastanawiać gdzie pokazywać pocztówki, które dostaję w wyniku tej zabawy i doszedłem do wniosku, że założę odrębny blog. Zatem Ci którzy mają ochotę zobaczyć co ciekawego do mnie przychodzi to zapraszam na moje "Pocztówkowe wędrówki".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS