Kartka męska

8 grudnia 2011

Niedawno zostałem poproszony o zrobienie kartki dla faceta. Jest pasjonatem elektroniki. 
Osobiście uważam, że zrobienie kartki dla faceta to straszna rzecz, bo nigdy nie wiem za co się zabrać. Kwiatowe klimaty bardziej mi się podobają i łatwiej mi idzie praca z nimi. No, ale zakasałem rękawy i zrobiłem shakerboxa z trybikami, lampą i tłem, które chciałem upodobnić do układu elektronicznego. Efekt mi się spodobał, ale niestety fotki są koszmarne i nie oddają wszystkich detali. Wiem jedno - nie lubię robić zdjęć zimą - zdecydowanie powinienem żyć tam gdzie lato jest cały rok. :D Nie ma co ględzić i nudzić, oto fotki:



 






8 komentarzy:

  1. Nawet te zdjęcia robią wrażenie, świetne detale! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie sie podoba Dawiduś :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawia mnie tam ta latarnia:D a poza tym super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, jak już facet nie wie jak się zabrać za kartkę dla faceta to znaczy że źle się dzieje ;)
    Kartka świetna Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż dziwnie to brzmi, że facetowi trudno jest zrobić kartkę dla faceta :D.. Wyszło super! Choć mi osobiście trybiki bardziej kojarzą się z mechaniką niż elektroniką :D.. A co do tego lata to się zgadzam w 100% :D (i nie tylko jeśli chodzi o zdjęcia :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł, taka męska grzechotka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS