Grubasek z albumem

7 grudnia 2011

Od dwóch dni zbieram się na wstawienie fotek z ostatniego wpisu do wędrujących albumów.  Tym razem robiłem wpis dla Samary, której album ma opisywać demony słowiańskie. Wybrałem strzygę, a jak już strzyga to wiadomo, że musiał pojawić się A. Sapkowski :) Wpis bardzo minimalistyczny, ale mimo wszystko mi się podoba.




Oprócz wpisu zrobiłem też grubasek dla takiej jednej. Ale nie dla takiej "papęęęę" tylko dla tej drugiej :P
Okładka powstała na bazie mapki ze Sketchy Colors i tam też zgłaszam notesik.


Wiem, że fotki mało ciekawe, ale jak wracam z pracy... zresztą same wiecie - ciemnica jest. ;)


9 komentarzy:

  1. Super wpis - jestem fanką Sapka, a do tego kolory i klimat są rewelacyjne :) Notes również bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny ten grubasek... he... he... Ta druga to chyba się będzie cieszyć... :) A ta "papęęęę"... to niby jest u mnie, ale się szlaja i szlaja... Ale jak wróci, to na pewno coś fajnego napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szopęęęę, ja wiem ze to dla takiej jednej a nie drugiej, nastepnym razem proszęęęę, podresl grubąąąąąą liniąąąąą i wtedy zamknęęęę papęęęęęę.

    OdpowiedzUsuń
  4. i proszęęęęę, tylko nie szlaja, kulturalnie zwiedza zabytki lub zbytki albo jakos tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szopęęęęę, ja piszęęęęę na obcej klawiaturze i byki sie nie licząąąąą a wlasciwie to byki wiesz co robiąąąąąą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze byki się bardzo liczą :P a do Szopę mam pytanię ... a co dla trzeciej hę?!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za wpis, jest piękny no i jeszcze fragmenty Sapkowskiego, normalnie szał ciał i uprzęży :) już się nie mogę doczekać powrotu mojego albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wpis :).. Bardzo klimatyczny :).. Notesik również mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  9. What a beautiful project you have made from our sketch!
    Thank you for joining Sketchy Colors, and lots of luck!
    Hugs, Marianne:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS