Kieliszek i prezenty :)

20 grudnia 2011

Zacznę od kieliszka, który został przerobiony na lampion. Przerobiony oczywiście techniką decoupage'u. :) Mam jeszcze kilka takich szkieł i w końcu muszę je wszystkie przerobić. Zatem dziś kieliszek z motywem bzu (lub fiołków - jakoś się nie mogę dopatrzeć czego konkretnie :) ).


Dziś spotkała mnie jeszcze miła niespodzianka. Mikołaj w osobie Joasi podesłał mi piękne segregatory na moje papiery do scrapbookingu wykonane techniką cartonnage'u: jeden na te duże (30x30), a drugi na te malutkie (15x15). Dziś mam dzień macania, oglądania i radochy z ich powodu. Aż szkoda ich używać, no ale w końcu mają czemuś służyć. ;)


6 komentarzy:

  1. Piękny lampionik:):):) Kurka muszę i ja sobie taki sprawić:) A segregatory cudne!!! Zazdraszczam;) A można gdzieś takie u nas nabyć?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, co prawda to prezent, ale wiem, że u Joasi można sobie takie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowych , spokojnych i wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego kreatywnego Nowego roku życzy jutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych , spokojnych Świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze,
    przepięknej choinki, pachnącej lasem ,
    dźwięku kolędy, odrobiny śniegu
    życzy Nerula

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam jestem Ela 17 jest mi bardzo miło mieć za obserwatora FACETA rzadko się zdarza zeby Mężczyzna robił takie rzeczy ale mój ojciec pieknie haftował,jestem pełna podziwu dla twoich prac różnorodnych,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS