Świątecznie razy dwa

27 listopada 2011

W końcu zacząłem walczyć z leniem. Powody - muzy marudzą i to tak, że dla świętego spokoju trzeba coś zrobić. Złapałem więc za papiery i zrobiłem dwie proste kartki.

Pierwsza z nich to test maszynki i pierwsze użycie wykrojnika. Dołożyłem stempelek z ostatniego "Creativity". Papiery to nr 4 "Świątecznych klimatów" ze Scrap Pasji oraz nr 6 "Świątecznej gospody" z Galerii Papieru. Wyszło bardzo prościutko, ale mi się podoba.  :)


Kartkę z misiem zgłaszam na wyzwanie na blogu Shelly's Images "Use red & green"

Druga kartka powstała z papierów świątecznych Papermanii "Enchanted Christmas", które dostałem od Ineski. Po prostu ten Mikołaj mnie urzekł. Jako, że sam obrazek jest ładny to uznałem, że za bardzo nie będę ozdabiał kartki i wyszła mi ona taka:



Obie kartki zgłaszam na wyzwanie blogu Everybody-Art-Challenge #169 "Christmas Card"

Nie liczę, że te trzy przestaną marudzić, ale może pomarudzą teraz trochę mniej. :)



14 komentarzy:

  1. Świetne kartki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. muzy marudzą??????? i dla świętego spokoju, no ładnie, a dla własnej satysfakcji to co?????? aaa, własna satysfakcja polega na prostowaniu starych kości.Rozumie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a kartki oczywiście śliczne.
    no tak, rozumiem, niech Ci będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym raczej na to nie liczyła, że przestaną... Pokazałeś, że jednakowoż potrafisz coś z siebie wykrzesać i marudzenie daje efekty, więc opłaca się marudzić... Muzy!!! Rozwińcie skrzydła!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Asią... Dawidzie zła taktyka, jak pokazałaś, że marudzenie daje efekty to raczej się powiększy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! To dobry początek :)
    Musisz przetestować maszynkę, więc do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka z mikołajem jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne są te kartki! A ta druga z Mikołajem najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love both Christmas cards.
    Thanks for joining us at Everybody Art Challenge.
    luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  10. no i klops - marudzeniom końca nie będzie ;) ale nie ważne czy dla świętego spokoju, przetestowania maszynki, czy też własnej satysfakcji - jest czym oko nacieszyć i za to Ci dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta 2 jest hipnotyzująca.. ma taki niesamowity klimacik!!

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW ... fabulous creations! Thanks so much for joining our "RED & GREEN" challenge at Shelly's Images! Please come back and join us again real soon!!

    Darlene
    Shelly's Images DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  13. I love tatty teddy - he's so cute

    kitten - Shelly's team

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS