Konkursowy ATC

26 listopada 2011

Biorę się w garść i coś robię... pomału, ale zawsze. :) Dziś pokażę Wam ATC, które powstało na konkurs ogłoszony na forum Scrappassion. Tematem maleństwa miała być "Zimowa aura". Wykonałem więc w pergaminie kilka śnieżynek, pobawiłem się nagrzewnicą, użyłem trochę Crackle Accents, wziąłem trochę mikrokulek i na koniec posypałem odrobiną brokatu. A oto co mi z tego wszystkiego wyszło:




Jest to shakerbox, więc fotki ciężko było mi zrobić tak, aby nie było odbicia w plastikowej "szybce". No i oczywiście ciężko oddać to "skrzenie się" brokatu. 

Do zrobienia ATC-iaka użyłem papierów "Śnieżynka" o nr 3 i 4 ze Scrappasji.

12 komentarzy:

  1. Wow! Powaliło mnie z nóg, mało sie nie zakrztusiłam jak to zobaczyłam.
    Mogę to cudo kupić lub się wymienić na coś?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę się tylko domyślać jakie wrażenie robi na żywo! Przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Aleś mistrzu zasunął!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudnie wszystko połączyłeś, skrzy się aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne gwiazdki!!! są takie realistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jest to ATC - moim zdaniem najbardziej zimowe ze wszystkich :) cudne śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS