Dwie kolejne zaległości...

7 listopada 2011

Dziś kolejne zaległe prace. Jako pierwsza to wpis do albumu mi_art. Miało być o Paryżu, vintage lub shabby i koniecznie fotki. Ostatnie zalecenie przeraziło mnie najbardziej, gdyż z fotkami wciąż mi jakoś nie idzie. Projekt w stylu vintage w połowie pracy trafił do kosza. Myślę, że ta wersja jest lepsza i mam nadzieję, że mimo niedociągnięć i tego "bałaganu" się spodoba.

Tak więc przedstawiam dwie strony mojego wpisu:



Druga zaległość to praca dla DT na blogu Zrób to! Tym razem tematem jest "Orient". Moja praca jest zupełnie prosta i niezbyt koronkowa, ale jak widać w ten sposób też można pracować w technice pergaminowej. Zapraszam więc wszystkich do współnej zabawy z kalką i do zgłaszania swych prac.


2 komentarze:

  1. Nie wiem, co Ty się tak uparłeś, że praca pergaminowa musi zaraz być koronkowa... Ja tam podziwiam wszystkich tych, co umieją na kalce pracować kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis baardzo mi się podoba ;D, a ze zdjęciami poradziłeś sobie znakomicie! Na pierwszej super połączenie dwóch zdjęć, a na drugim pomysł z wiatrakiem boski :D. Przyznam szczerze, że ciekawi mnie pierwsza wersja ;D.. i to baaardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS