Gąsieniczka

31 stycznia 2013

Wczoraj wzięło mnie na koralikowanie. Postanowiłem w końcu spróbować zrobić bransoletkę gąsieniczkę. Zrobiłem ją w dwóch kolorach - różowym i fioletowym. Szydełkowałem ukośnikiem, więc wyszło dość luźno i widać kordonek. Jednak na żywo wygląda to nawet dość fajnie, więc zostawiłem tak jak jest - może się komuś spodoba. A oto bransoletka:




Wybaczcie zdjęcia, ale jest szaro i wietrznie i zupełnie nie mam jak lepiej doświetlić bransoletki. Z lampą wychodzi mało ciekawie.

3 komentarze:

  1. Sprobuj ustawić wyższe ISO w aparacie, wtedy zdjęcia bedą jasniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź - popróbuję z tymi ustawieniami :)

      Usuń
  2. Kolejna świetna rzecz w Twoim wykonaniu
    zdolna bestya z Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS