Kolczyki, deska i troszkę zmian

12 stycznia 2013

Od jakiegoś czasu chodziła za mną zmiana adresu strony na krótszą. Pociągnęło to za sobą troszkę zmian, takich jak zmiana nazwy bloga. Pewnie już zauważyliście, ale od kilku dni nazwa z "Moja rzeczywistość" zmieniła się na "ImaginArtis". Podobnie adres uległ skróceniu i teraz można znaleźć mnie wpisując w pasku przeglądarki www.imaginartis.com. Jednak stary adres działa nadal - zaleta domeny niestandardowej bloggera. :)

Postanowiłem również zrobić sobie szyldzik z nazwą bloga, tak aby podczas wystawiania swoich prac można było się trochę bardziej zareklamować. :) Wykorzystałem ostatnie nauki z warsztatów w Kreatywnie.com oraz poczynione tam zakupy i powstała taka oto deseczka:


Idealnie może nie wyszło, ale mi się podoba :)

Uplotłem również mały komplecik biżuteryjny - kolczyki i wisiorek. Ponownie skorzystałem z kursu Weroniki. Dodałem tylko kilka wiszących kryształków Swarovkiego. Niestety jak bym się nie starał to mam za mało światła, żeby oddać urok tych drobiazgów. 



Dziś zasiadam ponownie do papieru i mam nadzieję szybko pokazać coś nowego. :)

3 komentarze:

  1. Gratuluje nowego bloga:D:D
    Mam nadzieję, że pod nową nazwą równie piękne prace będą powstawały:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szyldzik, piękne wyplatanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm.. jakoś ta rzeczywistość bardziej do mnie przemawiała. Może dlatego ze przywykłam u ciebie do takiego "nie kwiatowego stylu" A prace jak zwykle bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS