Vintage na Kenny K's Krafty Krew

20 stycznia 2013

Minął kolejny tydzień i na Kenny K's Krafty Krew mamy kolejne wyzwanie. Tym razem temat brzmi "Vintage"

Sponsorami w tym tygodniu są:

Kenny K's Downloads z pięcioma dowolnie wybranymi digistempelkami




oraz

FLONZ z nagrodą o wartości 20,00 $



A teraz praca, którą przygotowałem na to wyzwanie. Użyłem w niej stempla Happy Hour. Pobawiłem się strzępieniem brzegów, przeszyciami i tuszowaniem. Wszystko utrzymałem w brązowej tonacji.




Kolorowanie markerami Copic Ciao o numerach: E50, E51, R81, YR23, E35, E47, YR04, G99, Y00, YG11, R59

Zgłaszam ją również na wyzwanie:

3 komentarze:

  1. Wow . panienka jest zabójcza. cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your card! The flower and leaves are so pretty and I love your paper piecing!
    Danielle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this card! Especially the colours. Makes it very vintage!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS