Serce pudełeczko

17 lutego 2018

Cześć,

dziś wpis z serii przemiana. Tym razem na warsztat trafiło pudełko, w którym kiedyś była filiżanka ze spodkiem. Było dość ciemne, więc nałożyłem na nie kilka warstw gesso. Dodałem kompozycję z różnych elementów, które też pobieliłem.

Potem był wybór kolorów i wybrałem dość tradycyjny, walentynkowy kolor - różowy. Dokładnie rzecz ujmując - wybrałem 3 odcienie różowego. Ich dodanie uwydatniło wszelkie faktury i kształty, które umieściłem na pudełku.

Projekt ten został wykonany jako inspiracja dla DT 13 Arts, w którym mam ogromne szczęście projektować przez kolejny rok. :)



A oto pudełko. Myślicie, że wyszło dobrze?
















Pudełko zgłaszam na wyzwanie do:

- The Mixed Media Monthly Challenge



4 komentarze:

  1. This is really gorgeous! I’ve been scrolling through your blog. Love your style. I’m a new follower here!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że seruszkowe pudełko wyszło SUPER!!! Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful ..simply and totally beautiful! thanks for playing along with us at Mixed media Monthly challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for joining us at Mixed Media Monthly in February! Be sure to check out today's winner post. ;-) We hope to see more of your work for our March Challenge!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS