Art journal

8 lutego 2018

Dziś mój wpis do journala, który powstał na inspirację dla DT 13 arts. Art journal to forma, do której podchodziłem kilka razy i zawsze uważałem to za dziwaczne, a to co powstawało nigdy mi się nie podobało. 
Pierwszy wpis, który przypadł mi do gustu to strona, która powstała na warsztatach podczas Mix Media Party. Po niej próbowałem coś zrobić, ale wyszło mi bardzo podobnie do poprzedniej. Zostawiłem więc journalowanie na trochę... na nieco dłuższe trochę.

A potem była książka i pierwszy w niej wpis. O ten. :)

Od tej pory zdarza mi się zapełniać kolejne strony. Oto dwie z nich.


Powstały z najnowszych papierów 13 arts, w których urzekł mnie motyw czaszki. Element ten pozwolił na dobranie kolorystyki, a potem już samo poszło.



Mam nadzieję, że Wam się podoba tak jak mi. I zapewniam, że to nie ostatnie strony w tym miesiącu. :)

1 komentarz:

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS