Kolorowo

15 lutego 2018

Dziś inspiracja dla Off the Rails Scrapbooking do lutowego wyzwania, w którym ma być kolorowo i z teksturami. Ci, którzy mnie znają to wiedzą jak lubię używać więcej niż dwóch kolorów...  Krótko mówiąc dostaję "białej gorączki". :)

Tak więc, w tym miesiącu inspiracja stała się dla mnie duuuużym wyzwaniem. Jednak skoro mus to mus i praca zrobiona być musi. Padło na art journal.

Od początku nie szło jednak jak trzeba. Najpierw po dodaniu kolorów okazało się, że trzeba było użyć jednak czarnego gessa, bo masek przy tych kolorach nie widać nic a nic. Wziąłem więc tusz i "brudnym paluchem" pododawałem nieco odcisków palców.
Później okazało się, że jakakolwiek kompozycja zasłoni wzory, które chciałem mieć widoczne. Złapałem więc za folie z nadrukiem, które przy zamykaniu zaczęły się stawiać. Zatem ostatecznie dodałem jeszcze ćwieki. 

Efekt? Zobaczcie i oceńcie.





1 komentarz:

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS